Renkler Colours

₺76,00 ₺60,00

%21 İndirim

Renkler Colours

Renkler oyunu, dikkati sürdürme ve görsel farkındalık oluşturma gibi becerileri desteklemesi, çocukların akademik yönlerini geliştirmesine yardımcı olmaktadır.

Kutu içeriği Kolaydan zora sıralanmış 3 adet oyun kitapçığı, 7 adet mavi oyun taşı, 7 adet kare desenli oyun taşı, 9 adet daire desenli oyun taşı, 1 adet oyun platformundan oluşur.

  • Mantık ve matematik konseptini oyunun içinde uygulama
  • El Göz koordinasyonu ile öğrenme,
  • gözlemleme ve zihinsel keşif,
  • şekiller ile düzen oluşturma
  • Gözlemleme yeteneği,
  • mantıksal akıl yürütme yeteneği,
  • düşünme yeteneği ve
  • problemi sorgulama becerilerini geliştirir.

Ev içerisinde kolektif zaman paylaşımını arttırmaktadır. Geniş oyun alanı ve taşlardan oluşan zengin içeriği, çocuklar için uygun bir eğitim materyali sunmaktadır.
3 farklı seviyede oynanan bu oyunumuzun nasıl oynandığına bakalım.
Birinci kitap başlangıç seviyesidir ve bu kitaptan başlanmalıdır.

Hadi başlayalım.
- Oyun alanının üzerinde sadece harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar kutudaki mavi taşlar ile doldurulur ve yok sayılır. Bu alanlar sonraki zorluk derecelerinde kullanılacaktır.
- Sadece daire figürleri kullanılacağı için geriye kalan figürlü taşlar oyun platformundaki çekmeceye konur.
- Görevde, dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir renk konulmuş ise o renk oyun tablasında oraya konulacak demektir. Öncelikle bu taşları yerleştirelim.
- Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir renk için çarpı ifadesi kullanılmışsa bu da çarpı (X) işareti konan renk oyun tablasında o noktaya gelemez demektir.
- Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla renk için birden fazla tik ifadesi kullanılırsa o renkler o noktalara gelebilir demektir. Burada renklerin o noktalara gelebilmelerinde ki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır.
Diğer ipuçları vasıtası ile renkler bölmelere yerleştirilir.
- Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir renk için tek bir tik ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu renk gelebilir demektir. Rengin hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir.
- Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak renkler bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir.

2.Görev Kitapçığı için kurallar
- Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar kutudaki mavi taşlar ile doldurulur ve yok sayılır.
- İkinci görev kitapçığında bir kısım daire figürleri; yeşil, mavi, sarı, kırmızı, siyah ve bir kısım kare figürleri; Yeşil, mavi, sarı, kırmız kullanılır. Geriye kalan figürler kutunun içerisine bırakılır.
- Yönergelerdeki renkli kalem işareti o renkteki kare veya daire şeklini ifade etmektedir. Renkli kalem işareti ile tik ifadesi kullanılırsa bu noktalara o renkteki daire ve kare şekiller gelebilir demektir. Renkli kalem işareti ile çarpı (X) ifadesi kullanılırsa bu noktalara o renkteki daire ve kare şekiller gelemez demektir.

Diğer kurallar 1. Seviye oyundakilerle aynıdır.

3.Görev Kitapçığı kurallar:
- Oyun alanının tamamı ve oyunda yer alan figürlerin tamamı kullanılır.
Kurallar önceki seviyeler ile aynıdır.
İyi eğlenceler dileriz.

Yorum yapmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Kredi Kartı Tek Ödeme
:
₺60,00
Havale
:
₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Tek Çekim ₺60,00 ₺60,00